عالی ترین های وب

عالی ترین های وب

دانلود رایگان وابزارهای کاربردی
عالی ترین های وب

عالی ترین های وب

دانلود رایگان وابزارهای کاربردی

فید


به دلایل مختلف نویسندگان و مدیران بعضی از سایت‌های اینترنتی ترجیح می‌دهند، فید کامل وبلاگ خود را منتشر نکنند. در پاره‌ای موارد انگیزه اصلی آنها، افزایش ترافیک سایت و درنتیجه افزایش کلیک بر آگهی‌های سایت و در نهایت افزودن بر درآمد است.
اما برخی هم دوست دارند، خواننده‌شان مطلب را در قالب و بدنه اصلی خود سایت بخواند. برخی‌ها هم فکر می‌کنند با ناقص کردن فید، خواننده به سایتشان می‌آید و به احتمل زیاد راغب می‌شود، مطالب دیگر سایت را هم بخواند. در این میان برخی هم که از تنبلی این روزهای کاربران وب آگاهند، مرادشان از کوتاه کردن فید، کشاندن کاربرها به کامنت‌دانی وبلاگ است!

من، شخصا میانه خوبی با چنین وبلاگ‌ها و سایت‌هایی ندارم. اصولا ایجاد محدودیت برای خواننده‌ها و تلف کردن اجباری وقت آنها، آن هم با توجه به سرعت بد اینترنت در ایران، کار پسندیده‌ای نیست. به علاوه به باورم، باید به کاربران فیدی عزت و احترامی دوچندان گذاشت، چون تعداد زیادی از آنها جزو خوانندگان ناپیدا، اما وفادار سایت‌ها و وبلاگ‌ها هستند.

اما چاره کار چیست؟ آیا باید از خیر اضافه کردن فید چنین وبلاگ‌هایی بگذریم؟ و مثلا فید «لایف هکر» را که به تازگی ناقص شده، دیگر نخوانیم؟ یا باید هر بار که مطلب جالبی دیدیم، رنج لود شدن، مطلب را را بر خود هخوار کنیم؟

Wizardrss، سایت ساده و جمع و جوری است که کارش این است که فید ناقص را می‌گیرد و آن را به فید کامل تبدیل می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد